Flexibele Receptie medewerker
Yulius helpt kinderen, jongeren en volwassenen met psychische problemen. We zijn gespecialiseerd in geestelijke gezondheidszorg en bieden gespecialiseerd onderwijs.
Bekijk de vacature
Als adviseur AO/IC maak je onderdeel uit van de afdeling Financiën, Control & Contractering (FC&C). Deze afdeling is verantwoordelijk voor contractafspraken met financiers, de (financiële) vertaling en facturatie daarvan, het financieel beleid van de organisatie en de financiële administratie. De adviseur AO/IC vormt samen met een collega het team Risk & Compliance binnen FC&C en wordt aangestuurd door de concerncontroller.
Yulius is met ruim 2.000 toegewijde professionals actief in de regio Rotterdam en omstreken. Wij bieden basis- en specialistische geestelijke gezondheidszorg aan circa 10.000 kinderen, jongeren en volwassenen. Ook leveren we gespecialiseerd onderwijs aan ruim 1.700 leerlingen, verdeeld over 14 scholen in Gorinchem, Dordrecht, Rotterdam, Barendrecht, Spijkenisse en Schiedam. We zijn ervan overtuigd dat goede geestelijke gezondheidszorg en kwalitatief gespecialiseerd onderwijs essentieel zijn voor onze samenleving. Onze missie is om cliënten en leerlingen bij te staan, met een sterke focus op hun welzijn en ontwikkeling. Bij de stafdiensten van Yulius draagt iedereen – van ICT’ers, kwaliteitsmedewerkers, adviseurs Mens & Organisatie en vastgoedexperts tot financials en receptionisten – bij aan ditzelfde doel. Stafmedewerkers en leidinggevenden spelen een cruciale rol door het oplossen van operationele, tactische en strategische vraagstukken in de bedrijfsvoering. We werken nauw met elkaar samen om onze talenten, expertise en middelen slim in te zetten. Zo dragen wij bij aan goede zorg en onderwijs voor onze cliënten en leerlingen. Dat maakt ons werk betekenisvol en relevant voor de samenleving!
Over Yulius
Yulius helpt kinderen, jongeren en volwassenen met psychische problemen door het bieden van geestelijke gezondheidszorg en gespecialiseerd onderwijs. Wij werken op diverse plekken in de regio Rotterdam en omstreken en Zuid-Holland Zuid. We doen dat niet alleen. Samen met cliënten, leerlingen, hun ouders/ wettelijk vertegenwoordigers – én netwerkpartners in de omgeving – werken we aan positieve gezondheid. Met onze ondersteuning, behandelvormen en ons onderwijs zetten we in op goed functioneren in het dagelijks leven, het kunnen onderhouden van relaties en het (terug)vinden van betekenis. Samen het verschil! Door luisteren, doen en ontplooien.
Als adviseur AO/IC houd je je bezig met interne controle activiteiten, zowel het ontwikkelen van beleid hierop als de uitvoering hiervan en het rapporteren van bevindingen, met als doel de compliance met wet- en regelgeving van de organisatie te waarborgen. Je werkt mee aan uitvoering van controles in lijn met de controle- en verantwoordingsprotocollen voor de Zorgverzekeringswet, Jeugdwet, WLZ en WMO;
Je bent op de hoogte van wet- en regelgeving in de GGZ en begrijpt de impact van ontwikkelingen op de organisatie. Jouw bevindingen zijn objectief, betrouwbaar en navolgbaar en worden vertaald in concrete aanbevelingen voor verbetering;
Naast de reguliere werkzaamheden met betrekking tot compliance is risicomanagement (projectmatig) een onderdeel van de afdeling Risk & Compliance. Je houdt je bezig met het ontwikkelen en onderhouden van een systeem voor risicomanagement, het identificeren van risico’s op verschillende niveaus en het analyseren van beheersingsmaatregelen;
Je hebt een onafhankelijke rol, maar werkt veel samen met de collega’s van de centrale zorgadministratie, business control, zorgverkoop, financiën en informatiemanagement. Daarnaast weet jij de lijnorganisatie goed te vinden en rapporteer je vanuit je onafhankelijke rol aan de Raad van Bestuur over de inrichting, bewaking en optimalisering van de administratieve organisatie. Voor jouw werkzaamheden onderhoud je ook contact met externe stakeholders zoals de externe accountant en zorgverzekeraar.
Je bent in het bezit van een relevante afgeronde HBO / WO opleiding, bijvoorbeeld economie, accountancy of gezondheidswetenschappen;
Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring; bijvoorbeeld in de zorgsector of bij een accountantskantoor;
Je hebt kennis van wet- en regelgeving in de gezondheidszorg en/of affiniteit met de zorg;
Je hebt een scherp analytisch vermogen, maar bent ook in staat om heldere beleidsstukken te schrijven;
Je neemt initiatieven, handelt met zelfvertrouwen en zoekt de samenwerking vanuit een onafhankelijke, professionele en collegiale houding;
Integriteit en objectiviteit zijn belangrijke eigenschappen. Daarnaast is het voor het uitvoeren van interne controle activiteiten van belang dat je systematisch werkt en nauwkeurig bent;
Je hebt ervaring met digitale tools voor vastlegging, analyse en rapportage, zoals spreadsheets, draaitabellen en presentaties.
Je komt te werken in een gedreven en inspirerende organisatie. Binnen het team is er volop ruimte voor eigen ideeën, initiatieven en ontwikkeling;
Inschaling vindt plaats conform de cao GGZ (schaal 55, afhankelijk van jouw ervaring);
We bieden een plezierige werkomgeving in het centrum van Dordrecht op loopafstand van het Centraal station. Waarbij Hybride werken tot de mogelijkheden behoort;
Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
35 uur per jaar levensfasebudget (kan je meenemen vanuit een andere ggz werkgever).
Heb je nog vragen over de functie?
Neem dan contact op met Lindsey Bijl, concerncontroller, 06 –43296297. Spreekt deze functie je aan en voldoe je aan de gestelde criteria, dan zien we heel graag jouw sollicitatie tegemoet!
Gesolliciteerd? Je ontvangt van ons direct een bevestiging van je sollicitatie. In deze mail vind je ook meer informatie over het sollicitanten portal van Yulius, waar je de voortgang van je sollicitatie kunt volgen. Heb je in de tussentijd vragen? Neem dan gerust contact op met een van onze recruiters.
Als we denken dat we een goede match zijn, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om een eerste gesprek in te plannen. Je eerste gesprek heb je met de teammanager. Op deze manier krijg je meteen een goed beeld van de locatie, de afdeling en het team waarin je mogelijk komt te werken.
Afhankelijk van de functie volgt een tweede gesprek met bijvoorbeeld een collega uit je nieuwe team. Ben je benieuwd naar de locatie en het team waar je komt te werken? Een (halve) dag meelopen op de afdeling behoort tot de mogelijkheden. We vinden het belangrijk dat er wederzijds een goede match is.
Zijn we allebei enthousiast? Dan ontvang je van ons een passend aanbod. Je kunt je contract online tekenen. We kijken ernaar uit je te verwelkomen als onze nieuwe collega!
Niet gevonden wat je zocht?
We zijn altijd op zoek naar enthousiaste collega's en denken graag met je mee over de mogelijkheden voor jou binnen Yulius.